مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 19:002021-12-25حوادث

6 ماه حبس برای یک شکارچی بخاطر ترویج شکار در فضای مجازی


این متخلف که عکس ها و فیلم هایی از اقدام مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست سنندج به سرعت شناسایی و به پلیس فتا معرفی شد.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج کردستان گفت:یک متخلف شکار و صید با انتشار تصاویر و ترویج شکار حیات وحش در فضای مجازی به شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ فواد مصطفی نژاد امروز(شنبه_4دی)اظهار کرد: پس از بررسی فضای مجازی مشخص شد که یک متخلف شکار و صید اقدام به انتشار تصاویر شکار،صید و زنده گیری و خرید و فروش حیات وحش به ویژه پرندگان می کند.

وی ادامه داد:این متخلف که عکس ها و فیلم هایی از اقدام مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست سنندج به سرعت شناسایی و به پلیس فتا معرفی شد.

مصطفی نژاد اضافه کرد: با شناسایی محل زندگی فرد خاطی و اخذ حکم تفتیش از منزل نامبرده تعداد 7 قطعه کبک وحشی، 13 رشته دام زنده گیری پرنده، 5 عدد قفس چوبی و 4 عدد قفس ویژه دان خور پرنده کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مطابق مواد قانونی شکار و صید، ارتکاب به عمل فوق جرم بوده و از سوی مرجع قضایی قابل پیگیری است، بنابراین پرونده این متخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شدکه با همکاری و حساسیت دستگاه قضای استان کردستان این متخلف به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه حبس برای یک شکارچی بخاطر ترویج شکار در فضای مجازی

6 ماه حبس برای یک شکارچی بخاطر ترویج شکار در فضای مجازی