مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 18:552021-12-25سياسي

آمادگی راه اندازی داروخانه در شرق استان کرمان را داریم


دبیر کل جمعیت هلال احمر ایران درباره راه اندازی داروخانه هلال احمر در شرق استان کرمان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی دارد تا در هر شهرستانی که دانشگاه علوم پزشکی آن شهرستان مجوز صادر کند داروخانه هلال احمر را راه اندازی کند.

- دکتر محمدحسن قوسیان شامگاه شنبه در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات داوطلبین و فعالان اقتصادی جمعیت هلال احمر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم ضمن تسلیت هجدهمین سالروز زلزله پنجم دی ماه اظهارداشت: کاری که داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران انجام می دهند همان کاری است که جمعیت های ملی هلال احمر و صلیب سرخ انجام می دهند.

وی افزود: زمانی که جمعیت هلال احمر نیازمند کمک داوطلبان است شما عزیزان سخاوتمندانه سرمایه و وقت خودتان را تقدیم جمعیت و ملت ایران می کنید تا آلامی که به هر دلیل در کشور به وجود آمده تسکین پیدا کند.

دکتر قوسیان بیان کرد: در این آیین تقدیر و تشکر از انسان های فرهیخته و ایثارگری می شود که در کنار فعالیت های روزانه خود نام داوطلب را یدک می کشند.

سال ها قبل در چنین شبی ملت بزرگ ایران داغدار هموطنان خود در بم بودند و دنیا در کنار ملت ایران ایستاد تا آلام فاجعه ایجاد شده را تسکین دهند.

به گفته وی جمعیت هلال احمر استان کرمان یکی از قوی ترین و منظم ترین جمعیت های هلال احمر در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راه اندازی داروخانه در شرق استان کرمان را داریم

آمادگی راه اندازی داروخانه در شرق استان کرمان را داریم