مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 16:452021-12-25اقتصادي

زنجان در امنیت سرمایه گذاری نامساعدترین استان است


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده استان زنجان در امنیت سرمایه گذاری رتبه خوبی را ندارد، گفت: زنجان در پایش امنیت سرمایه گذاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد عصر امروز در ششمین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به احصای مشکلات حوزه صنعت در 10 بخش توسط کارشناسان اتاق بازرگانی و ارائه در جریان سفر رییس جمهور اظهار کرد: مکاتبات مربوط به این گزارش به وزارتخانه های مربوطه طی یک هفته انجام شد که انجام این امور در بازه زمانی مورد نظر هیچ وقت انجام نمی شده است.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان از بررسی اوضاع برای ارائه پیشنهادهای اصلاحی به سیستم دولتی در راستای حل مشکلات خبر داد و افزود: این گزارش در کوتاه ترین زمان تهیه و ارائه خواهد شد تا بتوان از این شرایط عبور کرد.

وی به تهیه نقشه راه صادرات استان برای توسعه تجارت اشاره و تصریح کرد: هر چند کرونا اجازه اجرای کامل این نقشه راه را نداد ولی سعی می شود با اصلاح نقشه، مشکلات موجود در این نقشه راه را حل کرد تا نسبت به بهبود اوضاع کمک شود.

یگانه فرد با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان اتاق معین بین ایران و اوگاندا انتخاب شده است، ادامه داد: در این راستا دعوت از سفرای کشورهای دیگر در دستور کار قرار گرفته، ضمن اینکه زنجان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در امنیت سرمایه گذاری نامساعدترین استان است

زنجان در امنیت سرمایه گذاری نامساعدترین استان است