مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 16:352021-12-25سياسي

ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود


با موافقت وزارت نفت، از ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود.

- ، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از درخواست های مکرر اهالی جزیره خارگ استفاده از ظرفیت شناورهای حمل و نقل بار شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ برای حمل کالا و اجناس است.

عبدالکریم جمیری با اشاره به نشست خود با مدیرعامل شرکت ملی نفت اضافه کرد: در این دیدار برای ارائه خدمات حمل و نقل باری بوسیله شناورهای لندینگ کرافت به صورت چهار روز در ماه با استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت نفت فلات قاره و شرکت پایانه های نفتی بحث و گفت و گو شد.

وی از موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت با این درخواست خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار شد موضوع استفاده از شناورهای لندینگ کرافت تا حصول نتیجه پیگیری و اجرایی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در نشست مطرح و پیگیری شد مربوط به سکونت فرهنگیان در جزیره خارگ بود.

وی افزود: با توجه به خدمت رسانی اداره آموزش و پروش خارگ به فرزندان کارکنان شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ و همچنین پیرو درخواست آموزش و پرورش خارگ برای تعمیر و نوسازی منازل 28 دستگاه فرهنگیان، درخواست کردیم در این زمینه مساعدت شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود

ظرفیت شناورهای لندینگ کرافت برای اهالی جزیره خارگ استفاده می شود