مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 16:252021-12-25اقتصادي

تاکید مخبر بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور


معاون اول رییس جمهور حضور موثر و فعالانه بخش خصوصی را یکی از راه های بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور توصیف و تأکید کرد: دولت به دنبال آن است تا به عنوان ناظر و نه مداخله گر در کنار فعالین حوزه تولید و صادرات کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد مخبر بعد از ظهر امروز(شنبه) در جلسه مشترک اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن،کشاورزی، اتاق تعاون و همچنین اتاق اصناف کشور بر ضرورت توانمند سازی بخش تعاون و خصوصی کشور تأکید کرد و افزود: تیم اقتصادی دولت به دنبال آن است تا با تعامل بیشتر و ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و برداشتن موانع، در جهت خلق ثروت در جامعه گام بردارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازارهای جهانی خاطرنشان کرد: پیگیری دیپلماسی اقتصادی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم برای رونق تولید است.

مخبر هدایت نقدینگی موجود در کشور در مسیر توسعه و رونق تولید و صادرات را از اهداف مهم اقتصادی برشمرد و اعلام آمادگی کرد که اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و پروژه های نیمه کاره به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به عدم اجرای صحیح سیاست های اصل 44 در کشور تصریح کرد: اجازه نمی دهیم برخی رویه های نادرست گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مخبر بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور

تاکید مخبر بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور