مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 16:102021-12-25سياسي

60 درصد شرکت های دولتی زیان ده هستند/ انتقاد به دولت برای اصلاح نکردن ساختار بودجه


لایحه بودجه 1401 هیچ تفاوتی با سال 1400 نداشت و ما اصلاح ساختاری در بخش بودجه شرکت های دولتی ندیدیم که این موضوع از سوی مجلس مورد انتقاد به دولت قرار گرفت.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لایحه بودجه 1401 هیچ تفاوتی با سال 1400 نداشت و ما اصلاح ساختاری در بخش بودجه شرکت های دولتی ندیدیم که این موضوع از سوی مجلس مورد انتقاد به دولت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمانی مبنی بر اصلاح ساختار بودجه صادر کردند و وقتی بودجه سال 98 ارائه شد، رهبر انقلاب در یادداشتی فرمودند، بودجه ای که تنظیم شده هیچ انطباقی با شرایط اقتصادی ندارد، بنابراین باید برگردد و پس از اعمال اصلاحاتی، مجدد به مجلس ارائه شود.

وی افزود: بنابراین ما با تأخیری مواجه شدیم که در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شد که رییس جمهور وقت توضیحاتی مبنی بر اینکه به چهار ماه فرصت برای اصلاحات نیاز داریم، را ارائه داد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تصور این بود که از همان زمان این اصلاح انجام خواهد شد و تا پایان سال 97 بودجه اصلاح شده به مجلس خواهد رسید؛ اما چنین اتفاقی نیفتاد و اول سال 98 در صحن مجلس به دولت دوازدهم در این موضوع تذکر داده شد.

پورابراهیمی اظهار کرد: بعد از آن، دولت اعلام کرد که چهار ماه فرصت را از ابتدای فروردین حساب خواهد کرد، یعنی بنا شد تیر ماه بودجه اصلاح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد شرکت های دولتی زیان ده هستند/ انتقاد به دولت برای اصلاح نکردن ساختار بودجه

60 درصد شرکت های دولتی زیان ده هستند/ انتقاد به دولت برای اصلاح نکردن ساختار بودجه