مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:452021-12-25سياسي

استاندار ایلام: میادین نفتی آذر و چنگوله توسعه می یابند


استاندار ایلام از توسعه میدان نفتی چنگوله در آینده نزدیک خبر داد و گفت: توسعه این میدان عظیم در مرحله انتخاب پیمانکار است و پس از انتخاب پیمانکار و آغاز به کار این پروژه شاهد رونق اشتغال و توسعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز حسن بهرام نیا در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران مهران گفت: تسریع در تکمیل زیرساخت های ارتباطی مهران برای سهولت تردد زائران عتبات عالیات و توسعه صادرات به کشور عراق و همسایگان در دستور کار تیم جدید مدیریتی دولت در استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان مهران با توجه به جامعه مخاطبی که دارد همواره از جایگاه مادی و معنوی ویژه ای برخوردار است که این موهبت الهی برای کارگزاران است که هم خادم زوار امام حسین (ع) باشند و هم برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: همه باید قدردان مردم مهران باشیم و خدمتگذاری در این دیار را نعمت و توفیق الهی بدانیم.

وی با اشاره با ظرفیت های بالای مهران گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت های بالای نفت و گاز و مزیت صادرات، از نظر زیرساختی دارای مشکلاتی است که با اهتمام دولت سیزدهم کمبودها برطرف شود.

استاندار ایلام با اشاره به رایزنی های هفته گذشته در مرکز و تاکید بر قرار گرفتن نام ایلام در کریدور ترانزیتی کشور با توجه به مولفه های اقتصادی فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: میادین نفتی آذر و چنگوله توسعه می یابند

استاندار ایلام: میادین نفتی آذر و چنگوله توسعه می یابند