مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25فرهنگي

رقابت 41 اثر از 15 استان در دومین جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر خراسان شمالی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در مرحله اولیه جشنواره ملی روستا و عشایر که به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود، 171 اثر از 28 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از بازبینی 41 اثر از 15 استان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

- حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در رابطه با دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر به میزانی خراسان شمالی، اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره ملی روستا و عشایر از ابتدای سال جاری و 13 اثر در بخش داستانی بوده است که در روزهای هفتم و هشتم دیماه در سالن گلشن اکران خواهند شد و با هم به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول یادآور شد: از استان خراسان شمالی 13 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد هفت اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

فرخنده با اشاره به اینکه آیین اختتامیه روز پنج شنبه 9 دیماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود، گفت: همچنین در حاشیه اکران فیلم های راه یافته به مرحله نهایی کارگاه های آموزشی نیز برای هنرمندان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول موضوع جشنواره را با محوریت روستا و عشایر خواند، گفت: در فراخوان ارسال شده، موضوع به نحوی است که تمامی عناصر و مولفه های زندگی روستا، از جمله آداب و رسوم، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 41 اثر از 15 استان در دومین جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر خراسان شمالی

رقابت 41 اثر از 15 استان در دومین جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر خراسان شمالی