مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:552021-12-25فناوري

وزیر ارتباطات: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400 و تست سرعت اینترنت نسل پنج ایرانسل، ابراز امیدواری کرد روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند.

- به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه با دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و مهندس حمید فتاحی معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به همراه دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات، آشنا شد.

در این بازدید، زارع پور، پس از انجام تست سرعت نسل پنج اینترنت همراه در غرفه ایرانسل، در جمع خبرنگاران گفت: توسعه سراسری نسل پنج نیاز به سرمایه گذاری و بومی سازی محصولات دارد ولی حرکت به سمت 5G آغاز شده است و ان شاءالله سرعتی که اینجا در غرفه ایرانسل دیدیم، روزی همه مردم بتوانند چنین تجربه ای را داشته باشند.

در قسمت دیگری از غرفه ایرانسل، خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان که برای اولین بار در ایران ارائه می شود، به عنوان یکی از نمونه های توجه ایرانسل به اقشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند

وزیر ارتباطات: امیدوارم روزی همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند