مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:402021-12-25اجتماعي

راه ارتباطی 100 روستای استان اردبیل مسدود است


در پی بارش شبانه روز گذشته برف راه ارتباطی 536روستا در استان اردبیل مسدود شده بود که با تلاش راهداران تاکنون راه ارتباطی 436 روستا بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها در جریان است.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بارش برف و کولاک راه ارتباطی 100 روستای این استان را مسدود کرده و راهداران برای بازگشایی آنها تلاش می کنند.

علی صبحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی بارش شبانه روز گذشته برف راه ارتباطی 536روستا در استان اردبیل مسدود شده بود که با تلاش راهداران تاکنون راه ارتباطی 436 روستا بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون راه ارتباطی 100 روستا در استان اردبیل مسدود است، اظهار کرد: بیشتر این روستاها در شهرستان های خلخال، کوثر و نیر واقع شده است.

وی بیان کرد: با وجود بارش برف و کولاک راهداران تلاش می کنند تا راه ارتباطی این روستاها را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنند و به احتمال زیاد از فردا راه های ارتباطی تمامی روستاهای استان باز خواهد شد.

او همچنین با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی از شهروندان استان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 100 روستای استان اردبیل مسدود است

راه ارتباطی 100 روستای استان اردبیل مسدود است