مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:152021-12-25سياسي

توضیحات رییس دادگاه عمومی دیشموک در خصوص پرونده قتل اخیر


رییس دادگاه عمومی بخش دیشموک در خصوص قتل اخیر این شهر توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ سید مصطفی حائری رییس حوزه قضایی بخش دیشموک با بیان اینکه در اتفاق اخیر شهر دیشموک با همکاری امام جمعه محترم و شورای اداری دیشموک و شورای تامین کهگیلویه، نیروهای امنیتی؛ اطلاعاتی، انتظامی و نظامی شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و گچساران و نیروهای مربوطه حومه بخش دیشموک دراسرع وقت نسبت به شناسایی، اقدام شده است، اظهار کرد: در کمتر از 24 ساعت مورد تعیین تکلیف گردید و به مردم اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع در بحث امنیتی، ذکر چند نکته را ضروری و افزود: لازم است از و اظهارات شخص، یک قبضه اسلحه به کار رفته در حادثه، از یکی از استان های همجوار مدتی قبل خریداری شده بوده که در این اتفاق مورد استفاده قرار گرفته شد.

حائری به برگزاری جلسات مکرر و مفید با ریش سفیدان و معتمدان و خانواده مقتول اشاره و بیان کرد: از لحظه وقوع حادثه تاکنون تلاش جدی در جهت برقراری امنیت منطقه صورت گرفته و مردم، خانواده مقتول و ریش سفیدان منطقه در این امر همکاری های ویژه ای داشتند.

رییس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک ضمن دعوت طرفین و عموم مردم به آرامش و پرهیز از هرگونه ایجادحاشیه و تشویش اذهان عمومی، متذکر شد: دستگاه قضا در برقراری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس دادگاه عمومی دیشموک در خصوص پرونده قتل اخیر

توضیحات رییس دادگاه عمومی دیشموک در خصوص پرونده قتل اخیر