مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:002021-12-25سياسي

شهردار یاسوج تنفیذ شد


مراسم تنفیذ حکم شهردار یاسوج به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور برخی اعضای شورای شهر و مدیران استان برگزار و نستهن مقدم رسماً شهردار یاسوج شد.

- پس از حدود دو ماه از انتخاب نستهن مقدم به عنوان شهردار منتخب شورای جدید، وی امروز حکم خود را ار اسناندار کهگیلویه و بویراحمد، دریافت کرد.

سبد هدایت اکبری، رییس شورای شهر یاسوج در این مراسم گفت: اعضای شورا حدود دو ماه پیش در جوی آرام مقدم را به عنوان شهردار یاسوج انتخاب کردند.

وی افزود: اعضا با توجه به تجربه ای که آقای مقدم داشت تصمیم به انتخاب وی به عنوان شهردار یاسو، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گرفتند.

اکبری اظهار کرد: شهر یاسوج در زمینه مبلمان شهری کمبودهای زیادی دارد و با توجه به مشکلات مالی که داریم، دولت باید استان ما را در بخش مراقبت های ویژه کشور بستری کند.

رییس شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در حالی که بیشترین درصد از منابع نفت و آب کشور را داریم اما می بینیم که مشکلات مالی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برای شهرداری ها وجود دارد و انتظار کمک از دولت به این استان را داریم.

رییس شورای شهر یاسوج نسبت به تأخیر در صدور حکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور اعتراض داشت و تصریح کرد: برای ما جای سوال است که چرا از طرف استانداری در این زمینه تاخیر شد در حالی که ما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار یاسوج تنفیذ شد

شهردار یاسوج تنفیذ شد