مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:502021-12-25اجتماعي

استفاده از ظرفیت سریال های تلویزیونی در حوزه آموزش مدیریت بحران


شهردار تهران به ایجاد زمینه آموزشی، تبلیغی و انگیزشی در حوزه مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: می توان از ظرفیت سریال های تلویزیونی در حوزه آموزش مدیریت بحران استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیران ارشد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جلسه با شهردار تهران که امروز در شهرداری پایتخت برگزار شد،  پیرامون مسائل و چالش های این سازمان گفت و گو و تبادل نظر کردند.

زاکانی ضمن تشکر از مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که این مجموعه را به یک مجموعه فعال و پیشرو تبدیل کرده اند، گفت: مدیریت بحران در تهران به دلیل حادثه خیز بودن به دقت بالایی نیاز دارد و جانشینی های تلویزیونی در حوزه آموزش مدیریت بحران استفاده کرد.

زاکانی با تاکید بر اینکه باید نگاه به داخل شهرداری و امکانات آن داشته باشیم، گفت: در این میان البته بخشی دیگر از مسئولیت ها ناظر به دیگر دستگاه ها است تا بتوانیم از این طریق و با ایجاد پیوستگی در مدیریت بحران موفق باشیم.

نقطه آغاز را می توان شهرداری تهران قرار داد که بتوانیم با لکه گذاری به سمت ایجاد بافتی جدید برویم که برای شهر نه تنها زیان ندارد بلکه آورده نیز دارد.

وی ادامه داد: می توانیم شرایط جدیدی برای اداره شهر ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سریال های تلویزیونی در حوزه آموزش مدیریت بحران

استفاده از ظرفیت سریال های تلویزیونی در حوزه آموزش مدیریت بحران