مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 13:452021-12-25سياسي

ضرورت تحول مبلمان شهری یاسوج/ انتخاب شهرداران بر بستر قانون باشد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، تحول در چهره شهر یاسوج و بهبود مبلمان شهری ضروری است.

- خبرنگار مهر ، سید علی احمد زاده بعدازظهر شنبه در نشست تنفیذ شهردار یاسوج، افزود: بهبود مبلمان شهری و بستر سازی در زمینه ورودی های شهر یاسوج یک ضرورت است.

احمد زاده تصریح کرد: ورودی های شهر یاسوج از سمت جاده اصفهان فرودگاه یاسوج و مسیر شیراز و گچساران به سمت مرکز شهر، وضعیت مناسبی ندارد و باید ساماندهی شود.

وی بر حمایت مناسب و عملیاتی سازی مبلمان شهری در یاسوج به عنوان پیشانی استان تاکید و اظهار داشت: باید خدمات رسانی و بهبود ظرفیت های مختلف در بستر شهر را داشته باشیم.

استاندار وصول مبلغ 80 میلیارد تومانی مطالبات شهرداری از ادارات و بخش ها را یک فرصت مناسب برای تأمین بخشی از اعتبارات شهرداری برای رفع مشکلات دانست و گفت: درآمد شهرداری پاسخگوی نیازها و برنامه ها نیست.

احمد زاده همچنین بر حمایت از شهرداری و شورای شهر تاکید و بیان داشت: حمایت ها با هدف رفع مشکلات شهری و بهبود خدمات رسانی به مردم شکل می گیرد و انتخاب شهرداران نیز بر مدار قانون و با در نظر گرفتن ملاک های صلاحیت شخصی، عمومی و فنی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحول مبلمان شهری یاسوج/ انتخاب شهرداران بر بستر قانون باشد

ضرورت تحول مبلمان شهری یاسوج/ انتخاب شهرداران بر بستر قانون باشد