مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:552021-12-25حوادث

دستبرد بازاریاب های قلابی به حساب بانکی کسبه!


سه عضو یک باند سرقت که در پوشش «فروش سیگار» و با ترفندی خاص رمز حساب بانکی مغازه داران و کسبه را به دست می آوردند و سپس با ربودن کارت بانکی آنان، - سه عضو یک باند سرقت که در پوشش فروش سیگار و با ترفندی خاص رمز حساب بانکی مغازه داران و کسبه را به دست می آوردند و سپس با ربودن کارت بانکی آنان، اقدام به خرید طلا و کالا می کردند با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد دستگیر شدند و راز بیش از 100 فقره سرقت در شهرهای مختلف کشور را فاش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: رییس پلیس مشهد به تشریح جزییات دستگیری اعضای باند بازاریاب های قلابی پرداخت و گفت: از مدتی قبل پرونده هایی در مراکز انتظامی مشهد تشکیل شد که محتویات آن ها از ترفند خاص یک باند سرقت در پوشش بازاریاب سیگار حکایت داشت.

به همین دلیل گروه ویژه ای از نیروهای پلیس آگاهی مشهد، مامور شدند به ریشه یابی ماجرای سرقت های مذکور از مغازه داران محلی و کسبه بپردازند چرا که اعضای این باند با فریب متصدیان فروشگاه ها، از رمز حساب بانکی مطلع می شدند ودر یک لحظه نیز کارت عابر بانک کسبه را به سرقت می بردند.

سرهنگ حسین دهقان پور اضافه کرد: با ورود تحلیلی و کارشناسی کارآگاهان به این ماجرا و بررسی پرونده های مذکور مشخص شد که اعضای یک باند حرفه ای با نقشه ای بسیار ماهرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد بازاریاب های قلابی به حساب بانکی کسبه!

دستبرد بازاریاب های قلابی به حساب بانکی کسبه!