مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:052021-12-25فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال 30 دی ماه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی موسوم به آهوان در سمنان، سی امین روز دیماه 1400 تعیین شده است.

- ، فرشید فلاح لاله زاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی موسوم به آهوان در سمنان، سی امین روز دیماه 1400 تعیین شده است، تاکید کرد: این جشنواره برای نهمین بار با محوریت استان اما در عرصه ملی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: این جشنواره در دو بخش پویش های حرفه ای و مردمی برگزار و تولید کنندگان حوزه رسانه های دیجیتال رضوی به برگزیدگان کمک می کنند تا آثار هنری شأن را به صورت گسترده انتشار دهند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان پیروی از سبک زندگی امام رضا (ع)، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، خاطرات سفر به مشهد مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، شاخص های تمدن نوین اسلامی، همدلی مومنانه شامل مدافعان سلامت، آثار و شهادت و… در زمره بخش های این جشنواره است، ابراز کرد: علاقمندان می توانند از طریق سامانه های شمس توس و پلتزار در جریان رشته ها و موضوعات این جشنواره قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال 30 دی ماه است

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه های دیجیتال 30 دی ماه است