مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:452021-12-25اقتصادي

آخرین وضعیت پرداخت حقوق ثابت به دانشجویان دکتری


منابع مالی دولت محدود است و نمی شود انتظار داشت، دولت همه منابع مالی 11 هزار و 500 دانشجوی دکتری مرتبط با وزارت علوم را تامین کند.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه پرداخت مبلغ پژوهانه جزو برنامه های دولت است، گفت: در حوزه پژوهانه قرار بود که دانشجویان حقوق ثابتی را از وزارت علوم دریافت کنند، اما به دلیل اینکه منابع مالی لازم برای تامین اعتبار آن فراهم نشد، این اقدام هم متوقف شد؛ اگرچه هنوز جزو اولویت ها و برنامه های وزیر علوم است.

دکتر هاشم داداش پور در گفت و گو با ایسنا،ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت پرداخت حقوق به دانشجویان دکتری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار کرد: این امر به بحث پژوهانه دانشجویان دکتری مرتبط می شود، اما در حال حاضر صندوق رفاه دانشجویان تنها خدماتی که به این دانشجویان ارائه می دهد، در حوزه وام های دانشجویی است.

در حوزه پژوهانه در دوره مشخص قرار بود که این دانشجویان حقوق ثابتی را از وزارت علوم دریافت کنند، اما به دلیل اینکه منابع مالی لازم برای تامین اعتبار آنها فراهم نشد، این اقدام هم متوقف شد؛ اگرچه هنوز جزو اولویت ها و برنامه های وزیر علوم است.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: واقعیت این است که چرخه پژوهش در کشور ما چرخه معیوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرداخت حقوق ثابت به دانشجویان دکتری

آخرین وضعیت پرداخت حقوق ثابت به دانشجویان دکتری