مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:302021-12-25اجتماعي

تردد در جاده خلخال به اسالم و گردنه الماس با زنجیر چرخ امکان پذیر است


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال گفت: تردد در جاده خلخال به اسالم به ویژه گردنه الماس فقط به کمک زنجیر چرخ صورت می گیرد.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال گفت: تردد در جاده خلخال به اسالم به ویژه گردنه الماس فقط به کمک زنجیر چرخ صورت می گیرد.

معروف خسروی چهارم دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از راه های کوهستانی خلخال به بیش از 50 سانتی متر رسیده و محورهای اصلی و فرعی با تلاش راهداران نمک پاشی و بازگشایی شده است، ادامه داد: راه ارتباطی 70 روستای خلخال مسدود است و راهداران برای برفروبی و بازگشایی این راه ها تلاش می کنند.

به گفته رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال به علت بارش برف، کولاک و یخبندان، هم اکنون تردد در جاده خلخال به اسالم به ویژه گردنه الماس فقط به کمک زنجیر چرخ صورت می گیرد.

خسروی با بیان اینکه هم اکنون جاده های بین شهری باز است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به استثنای راه ارتباطی خلخال به پونل که توسط مرکز مدیریت راه های کشور به علت سقوط بهمن، مسدود اعلام شده، سایر راه های بین شهری این شهرستان باز و تردد خودروها با استفاده از زنجیر چرخ و رعایت موارد ایمنی زمستانی در آن ها جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده خلخال به اسالم و گردنه الماس با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در جاده خلخال به اسالم و گردنه الماس با زنجیر چرخ امکان پذیر است