مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:202021-12-25سياسي

طی سه ماه سه بار برای پاسخگویی به شورا آمده ام


برای پاسخگویی به مردم و شورا امده ام و طی سه ماه چندین بار به شورا آمده ام.

- ، مهدی نوبانی ظهر شنبه در بیستمین جلسه شورای شهر بندرعباس که با موضوع پاسخ شهدار به سئوالات شورای شهر بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه پاسخگویی شهردار به شورای شهر نیز وظایف بنده هست و افتخار می کنم که در این جلسه حاضر هستم، اظهار کرد: ظرف 75 روز که از انتصابم می گذرد برای سومین بار است که به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس پاسخ می دهم و ای کاش این موضوع مدیریت می شد.

نوبانی با اشاره به اینکه ای کاش حساسیت فعلی در سنوات گذشته وجود داشت و در سایر دستگاه های اجرایی هم باشد، خاطرنشان کرد: درب اتاقم به روی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس باز است و می توانم پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: هفت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس بارها در این مدت در رسانه ها مشکلات را بیان کردند و بازهم همان سوالات را مطرح کردند و ای کاش این مسائل به بنده رو در رو گفته می شد و اینچنین شهر را وارد تنش نمی کردیم.

نوبانی با بیان اینکه بنده هیچگاه از پاسخگویی فرار نکرده و نمی کنم ولی در این سه هفته و بیان طرح سوال از شهردار استرس به تمامی همکارانم وارد شده است، عنوان کرد: بنده هنوز سه ماه از انتخابم نگذشته است و نمی دانم باید در این مدت چه اتفاقاتی رخ می داده که اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی سه ماه سه بار برای پاسخگویی به شورا آمده ام

طی سه ماه سه بار برای پاسخگویی به شورا آمده ام