مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:102021-12-25سياسي

از نیاز به انبار امدادی تا راه اندازی پایگاه امداد و نجات شهر حلب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وجود انبار امدادی و راه اندازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهر حلب از نیازهای هلال احمر در شهرستان ایجرود است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وجود انبار امدادی و راه اندازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهر حلب از نیازهای هلال احمر در شهرستان ایجرود است.

سیدقاسم موسوی در گفت وگو با ایسنا، به برگزاری مانور دورمیزی در هلال احمر ایجرود اشاره کرد و افزود: با توجه به حوادث شایع و شاخص هر منطقه، این مهم در مانورهای دور میزی سناریو تعریف می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تجربیات و بررسی های انجام شده در شهرستان ایجرود نیز سیلاب و زلزله سناریوی این مانور لحاظ شد، ادامه داد: این دو حادثه طبیعی از حوادث شاخص ایجرود هستند؛ چرا که در گذشته نیز اتفاق افتاده است.

این مسئول با اشاره به نیازهای اصلی هلال احمر در ایجرود، یادآور شد: در شهرستان ایجرود اولویت اصلی هلال احمر وجود انبار امدادی است که در این زمینه از سوی مسئولان شهرستانی مکاتباتی انجام داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه باید سوله استاندارد برای انبار امدادی هلال احمر در ایجرود تعیین و این مهم در شورای برنامه ریزی شهرستان نیز لحاظ شود، بیان کرد: در صورت وجود انبار امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نیاز به انبار امدادی تا راه اندازی پایگاه امداد و نجات شهر حلب

از نیاز به انبار امدادی تا راه اندازی پایگاه امداد و نجات شهر حلب