مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:552021-12-25ورزشي

مسئولان ورزش خوزستان تمام رشته ها را به یک چشم ببینند


مربی خوزستانی تیم ملی پاورلیفتینگ از بی توجهی مسئولان استان نسبت به ورزشکاران و مربیان اعزامی خوزستان به رقابت های قهرمانی آسیا انتقاد کرد.

- رضا حسین پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور 10 ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا در ترکیه، اظهارکرد: کار خوزستانی ها پنجم دی ماه آغاز می شود.

مسابقات سخت و دشوار خواهد بود اما ورزشکاران خوزستانی به خوبی برای حضور در این رقابت ها آماده شده اند و اگر بتوانند همان وزنه ها و رکوردهایی که در تمرینات زده اند را در این مسابقات تکرار کنند همگی از شانس کسب مدال برخوردار دارند.

وی افزود: حتی در میان ورزشکاران خوزستانی، نفراتی را داریم که می توانند رکورد آسیا و جهان را در گروه های سنی خود جا به جا کنند که این امید را هم داریم این مهم در این رقابت ها رقم بخورد.

امیدوارم از ترکیه با دست پر برگردیم.

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ با گله مندی از مسئولان خوزستانی به دلیل بی توجهی به خوزستانی های اعزام شده به این رقابت ها، گفت: اعضای تیم اعزامی از خوزستان انتظار بیشتری از مسئولان داشتیم.

خیلی از استان ها حتی مراسم بدرقه گرفتند اما کسی ما را ندید و تنها حمایت آقای قاسمی و مولا به ترتیب رییس و دبیر هیات استان را داشتیم که از آن ها تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ورزش خوزستان تمام رشته ها را به یک چشم ببینند

مسئولان ورزش خوزستان تمام رشته ها را به یک چشم ببینند