مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:502021-12-25سياسي

برای عزل و نصب ها توصیه نمی پذیرم/به کدامین گناه امروز زیر سوال رفتم


بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار طرح سؤال 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار طرح سؤال 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز برگزار شد.

شهردار بندرعباس در این نشست با بیان اینکه پاسخگویی شهردار به شورای شهر نیز وظایف بنده هست و افتخار می کنم که در این جلسه حاضر هستم، اظهار کرد: ظرف 75 روز که از انتصابم می گذرد برای سومین بار است که به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس پاسخ می دهم و ای کاش این موضوع مدیریت می شد.

مهدی نوبانی با اشاره به اینکه ای کاش حساسیت فعلی در سنوات گذشته وجود داشت و در سایر دستگاه های اجرایی هم باشد، خاطرنشان کرد: درب اتقام به روی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس باز است و می توانم پاسخگو باشم.

وی ادامه داد: هفت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس بارها در این مدت در رسانه ها مشکلات را بیان کردند و بازهم همان سوالات را مطرح کردند و ای کاش این مسائل به بنده رو در رو گفته می شد و اینچنین شهر را وارد تنش نمی کردیم.

نوبانی با بیان اینکه بنده هیچگاه از پاسخگویی فرار نکرده و نمی کنم ولی در این سه هفته و بیان طرح سوال از شهردار استرس به تمامی همکارانم وارد شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای عزل و نصب ها توصیه نمی پذیرم/به کدامین گناه امروز زیر سوال رفتم

برای عزل و نصب ها توصیه نمی پذیرم/به کدامین گناه امروز زیر سوال رفتم