مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:052021-12-25سياسي

قدرت نظامی با قدرت دیپلماسی در دولت سیزدهم یکسان است


قدرت نظامی کشورمان در دولت سیزدهم با قدرت دیپلماسی همخوانی داشته و یکسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم نوعی اقدم ظهر شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با تحلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور اظهار کرد: بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم ادبیات کشورمان در عرصه جهانی و بین المللی تغییر پیدا کرد و ما صاحب یک دیپلماسی انقلابی و مقاومتی شدیم.

وی تهدیدهای اسراییل را ناشی از عجز و ناتوانی آنها در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران به ویژه قدرت موشکی و بالستیک توصیف کرد و گفت: در مانور اخیر سپاه ما توانستیم قدرت موشکی بالستیک خود را به دنیا نشان دهیم که تا 99 درصد به هدف می نشیند و اهداف دشمن را حتی به صورت متغیر مورد هجمه قرار می دهد.

فرمانده دوران عملیات های دفاع مقدس و جنگ سوریه تصریح کرد: این قدرت موشکی ما نشان داد که گنبد آهنین آمریکا و اسراییل در معرض خطر جدی است و ما به راحتی می توانیم با قدرت موشکی خود دشمن و اهداف آن را مورد هدف قرار داده و نابود کنیم.

نوعی اقدم افزود: این قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران غرب و آمریکا را به دریوزگی انداخته و آنها انتظار دارند ایران جلوی فعالیت های بالستیک خود را بگیرد در حالی که هیچ وقت این خواسته نامشروع آنها اتفاق نخواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی با قدرت دیپلماسی در دولت سیزدهم یکسان است

قدرت نظامی با قدرت دیپلماسی در دولت سیزدهم یکسان است