مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:302021-12-25اقتصادي

چرخه تولید و فرآوری پنبه در خراسان جنوبی تکمیل شد


مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه چرخه تولید و فرآوری پنبه در استان به نوعی تکمیل است، گفت: اکنون تولید بذر خرداد در اختیار استان است، - همچنین طرح لینترگیری پنبه در ستاد خاوران به تصویب رسیده است و کارخانه آن در حال اجرایی شدن است.

سیدمجتبی حسینی، امروز شنبه چهارم دی گفت: رتبه ششم کشور را در زمینه تولید پنبه داریم و اکنون سطح زیر کشت خراسان جنوبی 6 هزار و 835 هکتار است که تا کنون 4 هزار و 554 هکتار برداشت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در زمینه گلایه کشاورزان از کود و سموم بی کیفیت اظهار کرد: نظارت بر توزیع آنها در خراسان جنوبی حتی قوی تر از استان های دیگر وجود دارد و فقط نیاز است که کشاورزان حتما از فروشنده های معتبر خریداری کنند.

به گفته وی همواره از کودها و سموم نمونه گیری می شود تا مشکلی وجود نداشته باشد و اگر کشاورزان از مبادی قانونی و کود و سموم لیبل دار خریداری کنند مشکلی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: یک مشکل فنی که در این زمینه وجود دارد و کشاورزان به آن توجه نمی کنند استفاده درست با توجه به شرایط و شیوه استفاده از کودها و سموم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه تولید و فرآوری پنبه در خراسان جنوبی تکمیل شد

چرخه تولید و فرآوری پنبه در خراسان جنوبی تکمیل شد