مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:252021-12-25اقتصادي

دستگاه شبیه سازی برای تولید استاندارد قطعات صنعتی در کشور تولید شد


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دستگاه شتاب دهنده هوازدگی برای شبیه سازی پدیده های محیطی به منظور تولید استاندارد قطعات صنعتی را در کشور به تولید رساندند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دستگاه شتاب دهنده هوازدگی برای شبیه سازی پدیده های محیطی به منظور تولید استاندارد قطعات صنعتی را در کشور به تولید رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید هراتی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که هرساله بخشی از تولید ناخالص ملی کشورها صرف تعمیر و نگهداری سیستم ها و تجهیزات می شود، گفت: به منظور تولید مواد با کیفیت و مقاوم و با ماندگاری بالا و انجام فرآیندهای استانداردسازی و کنترل کیفی، نیاز به بازسازی و یا شبیه سازی پدیده های محیطی است؛ از این رو سامانه های شبیه ساز برای انجام امور پژوهشی و کنترل کیفی و یا استانداردسازی محصولات صنعتی را تولید کردیم.

وی سیستم های شبیه ساز شرایط جوی را یکی از محصولات این شرکت دانست که تاکنون از شرکت های خارجی خریداری می شد و ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از سازمان ها و صنایع، بدلیل تحریم ها و عدم پشتیبانی فنی شرکت های خارجی از تجهیزاتی که قبلا از آنها خریداری شده است، برای تامین قطعات، تعمیرات و یا خرید تجهیزات جدید شبیه ساز هوازدگی مصنوعی، دچار مشکلات جدی شدند و دستگاه شتابدهنده هوازدگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه شبیه سازی برای تولید استاندارد قطعات صنعتی در کشور تولید شد

دستگاه شبیه سازی برای تولید استاندارد قطعات صنعتی در کشور تولید شد