مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:202021-12-25سياسي

دیدار هیات اعزامی حوزه علمیه قم با خلیفه ارامنه آذربایجان شرقی


هیات حوزوی به نمایندگی از سوی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، با خلیفه کل ارامنه آذربایجان شرقی دیدار کرده و میلاد حضرت عیسی (ع) را تبریک گفتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی هیات حوزوی به نمایندگی از سوی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، با خلیفه کل ارامنه آذربایجان شرقی دیدار کرده و میلاد حضرت عیسی (ع) را تبریک گفتند.

در این دیدار که مسئول دفتر ادیان در حوزه های علمیه، مشاور مدیر حوزه های علمیه در امور ارتباطات و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی حضور داشتند، سلام و پیام تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی از سوی آیت الله اعرافی به اسقف گریگور چیفتچیان ابلاغ شد.

سید احمد حسینی اطهر مشاور مدیر حوزه های علمیه در امور ارتباطات، در این دیدار گفت: در طول تاریخ تلاش های زیادی از سوی برخی افراد و سیاست مداران انجام شده تا تکنولوژی های جدید را جایگزین معنویت و اخلاق کنند و انسان را بی نیاز از دین معرفی کنند اما کاملا محسوس و مشهود است که علم و تکنولوژی علی رغم ایجاد رفاه ظاهری، نتوانسته است سعادتی واقعی را برای بشریت متصور شود.

وی افزود: حل بحران های موجود در جوامع بشری بدون بهره گیری از اخلاق و ارزش های والای الهی و انسانی امکان پذیر نیست و این امر نقش عالمان دینی را بیش از پیش برجسته تر می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیات اعزامی حوزه علمیه قم با خلیفه ارامنه آذربایجان شرقی

دیدار هیات اعزامی حوزه علمیه قم با خلیفه ارامنه آذربایجان شرقی