مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:352021-12-25ورزشي

نکونام با پاتوسی مدارا می کند / شیمبا بازیکن 90 دقیقه بازی نیست


یک کارشناس فوتبال با بیان این که تا وقتی که پاتوسی اضافه وزن دارد، کیفیت پایین بازی او بر کیفیت بازی فولاد نیز تاثیر می گذارد، گفت: به نظر من نکونام با این بازیکن مدارا می کند.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان این که تا وقتی که پاتوسی اضافه وزن دارد، کیفیت پایین بازی او بر کیفیت بازی فولاد نیز تاثیر می گذارد، گفت: به نظر من نکونام با این بازیکن مدارا می کند.

امین یزدانی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص دو تیم فولاد و نفت آبادان در دربی فوتبال خوزستان اظهارکرد: حقیقتا این بازی چنگی به دل نزد.

از دهه 40 و 50، هر زمان تیم های اهوازی و آبادانی با هم بازی می کردند شاهد بازی های جسورانه تر و تهاجمی تر و تماشاگرپسند بودیم.

نیمه اول نفت با برنامه تر بود وی بیان کرد: دربی خوزستان بین دو تیم نفت و فولاد دو نیمه یکسان داشت و برنامه نفتی ها شوت زدن از پشت محوطه جریمه بود و روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودند و فولاد را در نیمه اول جسورانه ندیدم و تیمی محافظه کار بود و منتظر اشتباهات مدافعان نفت بود.

نیمه اول نفت با برنامه تر بود و از تاکتیک شوت زنی استفاده کرد، هرچند در زدن ضربات نهایی کم دقت بودند.

در مجموع در نیمه نخست فولاد حرفی برای گفتن نداشت و به جز توپی که شیمبا به سمت دروازه نفت زد، فرصت خطرناک دیگری نصیب این تیم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام با پاتوسی مدارا می کند / شیمبا بازیکن 90 دقیقه بازی نیست

نکونام با پاتوسی مدارا می کند / شیمبا بازیکن 90 دقیقه بازی نیست