مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:302021-12-25اقتصادي

هر آنچه که باید در مورد بیمه خودرو در زمستان 1400 بدانید


اگر مایل به دریافت یک بیمه خودرو کامل هستید باید برای دریافت بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه خودرو اقدام کنید تا خودروی شما به صورت کامل در برابر کلیه حوادث رانندگی و خطرات جانبی دیگر بیمه شود.

- وقتی برای خرید یک خودرو اقدام می کنید باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که تنها معامله کردن خودرو کافی نیست، بلکه باید برای دریافت انواع بیمه خودرو نیز اقدام کنید.

در حال حاضر دو نوع بیمه خودرو تعریف شده که شامل بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث خودرو است.

هر کدام از این بیمه ها موارد مشخصی را در یک حادثه رانندگی پوشش می دهند، بنابراین اگر مایل به دریافت یک بیمه خودرو کامل هستید باید برای دریافت بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه خودرو اقدام کنید تا خودروی شما به صورت کامل در برابر کلیه حوادث رانندگی و خطرات جانبی دیگر بیمه شود.

با توجه به اینکه بیمه شخص ثالث خودرو یکی از انواع بیمه خودرو است که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت آن به یک قانون تبدیل شده است، اجازه دهید ابتدا اطلاعات کاملی در مورد بیمه شخص ثالث در اختیار شما قرار داده و سپس بیمه بدنه را معرفی کنیم.

به این ترتیب با اطلاع از پوشش های مختلف این دو نوع بیمه خودرو، می توانید مناسب ترین نوع بیمه را برای خودروی خود انتخاب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه که باید در مورد بیمه خودرو در زمستان 1400 بدانید

هر آنچه که باید در مورد بیمه خودرو در زمستان 1400 بدانید