مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:152021-12-25ورزشي

کاهش تیم های لیگ برتری بسکتبال در آستانه پایان مرحله مقدماتی!


رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی به مراحل پایانی مقدماتی نزدیک می شود که بحران مالی خوزستانی ها و غیبت اخیر آنها، این رقابت ها در خطر تغییرات کمی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های باشگاهی بسکتبال امروز شنبه با برگزاری دو دیدار از گروه الف پیگیری می شود که طی آن نظم آوران سیرجان به مصاف مس کرمان می رود و دو تیم نفت آبادان ذوب آهن اصفهان هم رو در روی هم قرار می گیرد.

با برگزاری این دو دیدار، پرونده رقابت های هفته دوازدهم در گروه اول بسته می شود و تیم های حاضر در این گروه از فردا یکشنبه دیدارهای خود را در هفته سیزدهم دنبال می کنند این در حالی است که خانه بسکتبال خوزستان وضعیت نامساعدی در این گروه دارد و حتی ادامه حضورش در مسابقات را مبهم کرده است.

خوزستانی ها جزو آخرین هایی بودند که حضورشان را در لیگ 1400 بسکتبال مسجل کردند، آنها به خاطر شرایط مالی و مشکلاتی که با آن مواجه بودند تا دقیقه 90 در فهرست لیگ برتری ها قرار نگرفته بودند اما در نهایت با پیگیری های رییس هیات خوزستان (پیرعباسی) با نام خانه بسکتبال خوزستان وارد این فهرست شدند.

این در حالی بود که بحران مالی و مصائب آن دست بردارِ بازیکنان و مربیان این تیم نبود طوریکه در نهایت ترمز آنها را برای حضور در لیگ کشید! آخرین دیداری که خانه بسکتبال خوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تیم های لیگ برتری بسکتبال در آستانه پایان مرحله مقدماتی!

کاهش تیم های لیگ برتری بسکتبال در آستانه پایان مرحله مقدماتی!