مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:052021-12-25دانش

18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور تصویب شد


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت کار معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای 10 واحد متقاضی در 7 استان مختلف خبر داد و افزود: این دوره ها ظرفیت آموزش قریب به 1035 مهارت جوی واجد شرایط را بر عهده دارند.

وی به متقاضیان اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مراکز آموزش علمی کاربردی، سایر مؤسسات آموزشی متقاضی اجرای این دوره ها هستند.

کشت کار افزود: فهرست مجوزهای صادره دوره های کوتاه مدت علمی کاربردی نشست مذکور به شرح جدول ذیل است، که متعاقباً با صدور موافقت نامه رسمی به هر واحد استانی این دانشگاه ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور تصویب شد

18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور تصویب شد