موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:502021-12-25سياسي

کاسبی میلیاردی از واکسن ستیزی


پشت پرده تبلیغ و فعالیت گروه های مخالف واکسیناسیون علیه کرونا چه خبر است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از زمانی که خبر تولید واکسن کرونا در دنیا پیچید، عده ای ساز مخالفت با آن را کوک کردند و دلایل خودشان را برای واکسن نزدن داشتند.

رفته رفته این تفکر فراگیرتر شد و دلایلش عجیب تر.

روزنامه همشهری، در گزارشی به بررسی پشت پرده این پدیده پرداخته است: یک گروه چند میلیون نفری فعال در فضای مجازی، تعدادی پزشک و فعال طب سنتی، گروهی تریبون به دست و افرادی که فریب خورده اند؛ این خلاصه فعالیت شبکه ای علیه تزریق واکسن کرونا در ایران است.

خبرهایی به دست همشهری رسیده که نشان می دهد افرادی کاسب با صرف هزینه های کلان، تبلیغات علیه تزریق واکسن کرونا را در دست گرفته اند تا به سودهای میلیاردی از فروش داروهای گیاهی شان برسند؛ داروهایی که مورد تأیید سازمان غذا و دارو نیست و حتی گفته می شود مصرف آن مضر است.

این گروه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کاسبی قابل توجهی برای فروش محصولات شان به راه انداخته اند.

فعالیت این گروه ها در فضای مجازی هم قابل توجه است، به طوریکه نتیجه یک پژوهش نشان داده که آنها یک گروه تلگرامی با 3 میلیون دنبال کننده در دست دارند و از آن طریق فیلم ها و خبرهای ضدواکسنی درباره عوارض و مضرات تزریق واکسن را منتشر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبی میلیاردی از واکسن ستیزی

کاسبی میلیاردی از واکسن ستیزی