مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:202021-12-25سياسي

احکام اصلاح ساختار در بودجه اعمال شود


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه خواستار اعمال قانون اصلاح ساختار بودجه در لایحه بودجه 1401 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه محسن زنگنه رییس کمیته اصلاح ساختار بودجه و نماینده تربت حیدریه به میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است: برادر گرامی جناب اقای دکتر میرکاظمی معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با سلام و تحیات؛ با احترام ضمن سپاس از زحمات جنابعالی و تیم اقتصادی دولت، در خصوص لایحه بودجه 1401 ضروری است تا نکاتی را به استحضار حضرتعالی برسانم: علیرغم جلسات متعدد کمیسیون برنامه و بودجه و سازمان متبوع حضرتعالی و تاکیدات مکرر بر رعایت قانون برخی از احکام اصلاح ساخته بودجه مصوب مجلس یازدهم، اما متاسفانه تقریبا هیچ یک از بندهای یازده گانه این قانون در لایحه بودجه مورد توجه واقع نشده است.

برخی از این احکام می بایست در متن لایحه دولت و جداول پیوست منظور گردد که از آن جمله می توان به بندهای 8 تا 11 قانون مزبور اشاره کرد که به طور مستقیم شکل لایحه را متاثر می نماید.

1_ در بند 8 دولت ملزم به ارائه فهرست میزان معافیت های مالیاتی، گمرکی، بیمه ای و درصد معافیت هر یک از آنها و همچنین ارائه جداول بدهی ها و مطالبات قطعی شده و تعهدات دولت به اشخاص حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام اصلاح ساختار در بودجه اعمال شود

احکام اصلاح ساختار در بودجه اعمال شود