مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:152021-12-25فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی(ع) در یزد


دبیرخانه دومین جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی (ع) در یزد مهلت ارسال آقار به این جشنواره را تا 15 دی سالجاری ماه تمدید کرد.

- تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی(ع) در یزد ایسنا/یزد دبیرخانه دومین جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی (ع) در یزد مهلت ارسال آقار به این جشنواره را تا 15 دی سالجاری ماه تمدید کرد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی صدوقی، دومین جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی (ع) را با هدف شناسایی آثار برتر کتاب، پایان نامه و مقاله با موضوع امام رضا (ع) سیره و فرهنگ رضوی برگزار می کند.

از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان، ناشران، استادان و دانشجویان دعوت شده با مراجعه به سامانه ثبت نام جشنواره رضوی به نشانی www.

portal.

shamstoos.

ir و پر کردن کار برگ مربوطه، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره با هدف ایجاد جریان مستمر و پویا برای بسط و گسترش سیره و معارف در آثار مکتوب، بهره مندی از تجربیات و نظرات حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و تولید آثار فاخر و معرفی و تکریم تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار مکتوب حوزه فرهنگ رضوی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی(ع) در یزد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی میراث مکتوب رضوی(ع) در یزد