مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:102021-12-25دانش

حلقه مفقوده دانشگاه های ایران/رخت چرک ها را نباید وسط پذیرایی شست


پژوهشگر و مدرس دانشگاه ازنگاه فنی مهندسی گفت که معظل نظام آموزشی کشور شده و باید تدبیری برایش درنظر گرفت و تاکید کرد که مدیران نظام آموزش عالی ما غافل از این هستند که نباید رخت چرک ها را وسط پذیرایی شست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معصومه اسمعیل نژاد پژوهشگر، مدرس دانشگاه و تهیه کننده رادیوست.

وی در گفت وگویی با خبرنگاران خبرگزاری فارس از حلقه مفقوده نظام آموزش عالی کشور گفت و تاکید کرد که نگاه فنی مهندسی به تمام مباحث آموزشی معضل نظام آموزشی کشور شده است.

وی در این گفت وگو به انتشار مقالات رشته های علوم انسانی در مجلات آی اس آی اشاره و از بی توجهی مسئولان به این رشته ها گله کرد.

اسمعیل نژاد تاکید داشت که مدیران نظام آموزش عالی ما غافل از این هستند که نباید رخت چرک ها را وسط پذیرایی شست و نباید اجازه داد مقالات دانشجویان رشته های علوم انسانی که به چالش های داخل کشور پرداخته اند در مجلات خارج از کشور منتشر شود.

  * نگاه فنی مهندسی که معضل نظام آموزشی کشور شده است فارس: مصاحبه را با یک سوال کلی آغاز می کنیم، به نظر شما نظام آموزش عالی کشور را چه مواردی تهدید می کند؟ اسمعیل نزاد: ما معضل بزرگی در بسیاری از سطوح مدیریتی کشور داریم و آن اینکه به تمام مسائل نگاه فنی مهندسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقوده دانشگاه های ایران/رخت چرک ها را نباید وسط پذیرایی شست

حلقه مفقوده دانشگاه های ایران/رخت چرک ها را نباید وسط پذیرایی شست