مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:052021-12-25اجتماعي

تلاش راهداران خلخال برای بازگشایی راه ارتباطی 70 روستا


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال گفت: راه ارتباطی 70 روستای خلخال مسدود است و راهداران برای برفروبی و بازگشایی این راه ها تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، معروف خسروی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه ارتباطی 70 روستای خلخال مسدود است و راهداران برای برفروبی و بازگشایی این راه ها تلاش می کنند.

وی افزود: ارتفاع برف در برخی از راه های کوهستانی خلخال به بیش از 50 سانتی متر رسیده و محور های اصلی و فرعی با تلاش راهداران نمک پاشی و بازگشایی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال بیان کرد: به علت بارش برف، کولاک و یخبندان، هم اکنون تردد در جاده خلخال به اسالم به ویژه گردنه الماس فقط به کمک زنجیر چرخ صورت می گیرد.

جاده های بین شهری باز است خسروی تصریح کرد: در حال حاضر به استثنای راه ارتباطی خلخال به پونل که توسط مرکز مدیریت راه های کشور به علت سقوط بهمن، مسدود اعلام شده ،سایر راه های بین شهری این شهرستان باز و تردد خودروها با استفاده از زنجیر چرخ و رعایت موارد ایمنی زمستانی در آن ها جریان دارد.

وی از کمک و امدادرسانی به سرنشینان خودرو های زمین گیر شده در برف و کولاک جاده خلخال خبر داد و بیان کرد: تاکنون هیچ گونه حادثه ناشی از توقف و گرفتاری مسافران گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش راهداران خلخال برای بازگشایی راه ارتباطی 70 روستا

تلاش راهداران خلخال برای بازگشایی راه ارتباطی 70 روستا