مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:002021-12-25ورزشي

نایب قهرمان وزنه برداری جهان: شغل ندارم!


دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز وزنه برداری جهان گفت: مهمترین دغدغه من نداشتن شغل مناسب و مسکن است، چرا که تنها راه درآمد من حضور در تیم های لیگ برتری است و با قراردادی که در لیگ می بندم فقط هزینه های آماده سازی در مسابقات را می توانم پرداخت کنم.

- میر مصطفی جوادی نایب قهرمان دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری جهان که اخیراً در تاشکند ازبکستان برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا گفت: من همه تلاشم را برای برافراشته شدن پرچم کشورم در مسابقات جهانی انجام دادم، اما انتظار داشتم مسئولین در استقبال و تقدیر از من جدی تر بودند تا انگیزه من برای مسابقات آتی بیشتر شود.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت : متاسفانه وزنه برداری در طی این چند سال در شرایط خوبی قرار ندارد و شرایطی که یک ورزشکار حرفه ای برای اعزام به مسابقات باید داشته باشد فراهم نمی شود.

وی افزود: در مسابقات اخیر جهانی که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، 10 ورزشکار آقا و سه ورزشکار خانم از ایران به این مسابقات اعزام شدند که بنده توانستم در هر شش حرکت موفق شوم و دو نقره و یک برنز مسابقات جهانی را به دست بیاورم.

میر مصطفی جوادی اظهار کرد: مهمترین دغدغه من نداشتن شغل مناسب و مسکن است، چرا که تنها راه درآمد من حضور در تیم های لیگ برتری است و با قراردادی که در لیگ می بندم فقط هزینه های آماده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمان وزنه برداری جهان: شغل ندارم!

نایب قهرمان وزنه برداری جهان: شغل ندارم!