مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 05:002021-12-25اقتصادي

پشت پرده ماجرای حضور یک مجری همزمان در 2 برنامه زنده چه بود؟


امین نوروزی تاکید کرد که ویژه برنامه شب یلدای این شبکه زنده بوده است و کاکاوند در آن لحظه قطعا در استودیوی شبکه چهار حضور داشته است.

- امین نوروزی تاکید کرد که ویژه برنامه شب یلدای این شبکه زنده بوده است و کاکاوند در آن لحظه قطعا در استودیوی شبکه چهار حضور داشته است.

سناریوی ساختگی اخیر یکی از برنامه های تلویزیونی در شبکه دو با اجرای منصور ضابطیان و همراهی رشید کاکاوند که در آن تلاش شد با زنده نمایی، آیتمی تولیدی را به جای اجرای زنده به بینندگان قالب کنند، این روزها حاشیه ای برای صداوسیما رقم زده است که قیمتش به اندازه خدشه وارد شدن بر اعتبار تلویزیون در بین افکار عمومی، گزاف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دست به دست شدن ویدیوی حضور همزمان رشید کاکاوند به عنوان مجری در ویژه برنامه زنده شب یلدای شبکه چهار و نیز به عنوان فال حافظ گیر در برنامه مشابه شبکه دو سیما (با آرم زنده) در فضای مجازی، از همان ساعات نخست، این پرسش را برای مخاطبان و رسانه ها به میان آورد که پشت پرده این قضیه چیست و مگر می شود که یک نفر همزمان با دو پوشش مختلف در دو برنامه زنده حضور داشته باشد؟! مخصوصا آنچه که در شبکه دو عرضه شد، دیگر فقط یک زنده نمایی نبود و عملا مرزهای خلاف واقع گویی و تحریف و تقلب را در مواجهه با مردم به عنوان مخاطب درنوردیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ماجرای حضور یک مجری همزمان در 2 برنامه زنده چه بود؟

پشت پرده ماجرای حضور یک مجری همزمان در 2 برنامه زنده چه بود؟