مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:552021-12-25پزشكي

پزشک متخصص در بیمارستان های کردستان جذب شده اند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص و جذب 69 پزشک متخصص در 20 رشته مختلف تخصصی و توزیع آن بر حسب نیاز هر شهرستان در سال جاری خبر داد.

- دکتر آرزو فلاحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای جذب نیروی متخصص جهت توزیع عادلانه خدمات پزشکی و درمانی در سطح استان، با تعامل سازنده حوزه درمان این دانشگاه و رایزنی و پیگیری های مستمر در سطح وزارت متبوع، از ابتدای سال جاری تاکنون 69 پزشک متخصص به استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه متخصصان فوق بر حسب نیاز بیمارستان ها در سطح استان توزیع شده اند خاطرنشان کرد: این پزشکان در رشته های پاتولوژی، نورولوژی، عفونی، چشم، قلب، ارتوپدی، پوست، داخلی، طب اورژانس، روانپزشکی، زنان، طب فیزیکی، رادیولوژی، جراحی عمومی، بیهوشی، اورولوژی، کودکان، پزشکی هسته ای، نروسرجری وENT در حال حاضر مشغول فعالیت و ارائه خدمات پزشکی و درمانی هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه از این تعداد، در شهرهای سنندج، بانه، کامیاران، بیجار، قروه و مریوان در هرکدام 8 متخصص جذب شده اند، افزود: در سقز 14 پزشک، دهگلان 2 پزشک، دیواندره 4 پزشک و به سروآباد یک پزشک متخصص اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک متخصص در بیمارستان های کردستان جذب شده اند

پزشک متخصص در بیمارستان های کردستان جذب شده اند