مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:502021-12-25حوادث

آتش گرفتن اتوبوس بدون مسافر در آزاد راه تهران پردیس / راننده جان سپرد+فیلم


مهدی درفکی مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایق پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص آتش سوزی اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران_پردیس، اظهار کرد: حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در آزادراه تهران_پردیس به سامانه 125 شهرداری پردیس اعلام و با حضور اکیپ های آتش نشانی خرمدشت و پردیس این آتش سوزی اطفاء شد.

مسئول سازمان آتش نشانی و امور ایمنی شهرداری پردیس، گفت: این خودرو از صبح امروز در این محل پارک و بنابر اعلام راننده این توقف به دلیل نقص فنی و بدون مسافر بوده است.

وی افزود: با تذکرهای داده شده برای عدم توقف، راننده اعلام کرده که این خودرو دچار نقص فنی شده و در انتظار حضور مکانیک است.

درفکی ادامه داد: پس از اطفاء این حریق و حضور عوامل آتش نشانی در اتوبوس، با پیکر بی جان راننده اتوبوس که پاهای وی دچار سوختگی شده بود مواجه شدند.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با بیان اینکه راننده حدود 50 سال سن داشته، تاکید کرد: وجود یک گاز پیکنیکی در کنار متوفی و اینکه پاهای راننده دچار سوختگی شده، نشان دهنده این است که گاز دچار نشتی شده و وی قبل از شروع آتش سوزی جان خود را ازدست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش گرفتن اتوبوس بدون مسافر در آزاد راه تهران پردیس / راننده جان سپرد+فیلم

آتش گرفتن اتوبوس بدون مسافر در آزاد راه تهران پردیس / راننده جان سپرد+فیلم