مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 04:302021-12-25اقتصادي

مشکل دانشگاه برای حضوری شدن کامل/ فعالیتهای فرهنگی و پژوهشی متاثر از کمبود بودجه


میزان افزایش بودجه دانشگاه ها در لایحه 1401، کفاف هزینه های دانشگاه ها را نمی دهد و امیدواریم در آن بازنگری شود.

- ، درباره وضعیت بودجه دانشگاه شهید بهشتی در لایحه بودجه 1401 اظهار کرد: به طور متوسط بودجه دانشگاه ها حدود 29 درصد نسبت به بودجه 1400 افزایش پیدا کرده است که البته در مقایسه با بخش های دیگر دولت افزایش خوبی است اما از این جهت که کفاف هزینه های دانشگاه ها را بدهد، این بودجه کافی نیست و با این میزان افزایش همچنان مشکلات جدی خواهیم داشت.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه آنچه که امسال مشکل داریم، موضوع منابع همسان سازی حقوق است، بیان کرد: ما در دانشگاه شهید بهشتی هر آنچه که از خزانه می گیرم، بابت حقوق می پردازیم و متاسفانه به همین دلیل فعالیت های پژوهشی و فرهنگی و موارد دیگر با مشکلاتی مواجه شده است.

وی اضافه کرد: این در شرایطی است که دانشجویان هنوز به طور کامل در دانشگاه حضور پیدا نکرده اند و مشکلاتی چون تامین منابع تجهیز خوابگاه و تغذیه دانشجویان را کمتر داریم اما اگر از ترم آینده در دانشگاه حضور 100 درصدی داشته باشند، قطعا مشکلات ما چندین برابر خواهد شد.

نصیری با بیان اینکه برنامه دانشگاه این است که در سال 1401 و در نیمسال تحصیلی آینده دانشجویان به طور کامل و در تمامی مقاطع در دانشگاه حضور یابند، گفت: حتی اگر بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دانشگاه برای حضوری شدن کامل/ فعالیتهای فرهنگی و پژوهشی متاثر از کمبود بودجه

مشکل دانشگاه برای حضوری شدن کامل/ فعالیتهای فرهنگی و پژوهشی متاثر از کمبود بودجه