موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 03:152021-12-24ورزشي

نگرانی از حفظ سهمیه های وزنه برداری ایران در المپیک 2024


فدراسیون وزنه برداری موظف است جدی تر در بحث مبارزه با دوپینگ فعالیت کند و نظارت بیشتری حتی روی مکمل هایی که وزنه برداران مصرف می کنند، داشته باشد تا ایران حضور در المپیک 2024 را از دست ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری برای نجات از خطر حذف از بازی های المپیک مجبور است تمام شروط کمیته بین المللی المپیک را تمام و کمال انجام دهد.

رسوایی هایی که در المپیک های 2008 و 2012 به وجود آمد باعث بد نام شدن وزنه برداری شد، بنابراین یکی از این شروط IOC نیز تغییر فرهنگ در وزنه برداری و مبارزه جدی با معضل دوپینگ است.

فدراسیون جهانی قرار است برای المپیک پاریس قوانین سخت گیرانه ای را برای مبارزه با دوپینگ اعمال کند.

رقابت وزنه برداری در المپیک پاریس کوچک تر شده و در 5 وزن مردان و 5 وزن زنان برگزار می شود و گفته می شود حداکثر سهمیه هر کشور هم در کل شش سهمیه (3 سهمیه در مردان و 3 سهمیه در زنان) است.

در جهت مبارزه با دوپینگ، پیشنهادی مطرح شده است مبنی بر اینکه به ازای هر دوپینگ یک سهمیه المپیک از کشورها کم شود و اگر تعداد دوپینگی های یک کشور بیشتر از سه مورد شد، کلا آن کشور از بازی های المپیک کنار گذاشته شود.

فدراسیون جهانی برای ماندن در المپیک چاره ای جز برخورد جدی ندارد و اگر این قوانین سخت گیرانه به صورت رسمی اعلام شود، این وظیفه فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از حفظ سهمیه های وزنه برداری ایران در المپیک 2024

نگرانی از حفظ سهمیه های وزنه برداری ایران در المپیک 2024