مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 21:002021-12-24فرهنگي

هدف از تالیف کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21» چیست؟


هفتمین کتاب رفرنس ژئوتوریسم در جهان در سال 2021 پس از 16 سال تحت عنوان ژئوتوریسم در قرن 21 به زبان انگلیسی منتشر شده که در تثبیت و گسترش مرزهای دانش در حوزه ژئوتوریسم در سطح جهان با توجه به شرکت رهبران قبلی پروژه ها در این تهیه این کتاب و به روز بودن مطالب .

- ایسنا/خراسان رضوی هفتمین کتاب رفرنس ژئوتوریسم در جهان در سال 2021 پس از 16 سال تحت عنوان ژئوتوریسم در قرن 21 به زبان انگلیسی منتشر شده که در تثبیت و گسترش مرزهای دانش در حوزه ژئوتوریسم در سطح جهان با توجه به شرکت رهبران قبلی پروژه ها در این تهیه این کتاب و به روز بودن مطالب آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دکتر بهرام نکویی صدری در گفت وگو با ایسنا از چاپ و نشر به روزترین کتاب مرجع زمین گردشگری جهان خبر داد و اظهار کرد: کتاب صنعت ژئوتوریسم در قرن 21، منشا اصول و رویکرد آینده پژوهانه نام دارد که در تالیف آن علاوه بر من دانشمندانی از کشورهای انگلستان، آمریکا، استرالیا، فرانسه، سوییس، پرتغال، آلبانی، رومانی، لهستان، مکزیک، پرو، اروگوئه، برزیل، ژاپن، ترکیه، اردن و مالزی و.

به غیر از قاره آفریقا نقش داشته اند.

وی اضافه کرد: در این پروژه اساتید بزرگی همچون پروفسور راس داولینگ از استرالیا، پروفسور موری گِرِی و پروفسور تام هوز از انگلستان، پروفسور تِد کِیبل ، استاد اعظم تفسیر میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از تالیف کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21» چیست؟

هدف از تالیف کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21» چیست؟