مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 18:252021-12-24بين الملل

ابراز امیدواری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با سعودی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد عادی سازی روابط این رژیم با عربستان سعودی باشد.

- بنی گانتز روز جمعه ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد عادی سازی روابط این رژیم با سعودی ها باشد.

ژ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد عادی سازی روابط این رژیم با عربستان سعودی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی معاریو ، وی که این سخنان را در دیدار آنلاین با صد ها نفر از فعالان و طرفداران حزب آبی و سفید مطرح می کرد درباره موضوعات مختلف از جمله عادی سازی روابط با تعدادی از کشور های عربی و اسلامی صحبت کرد.

گانتز گفت امیدوار است که سعودی ها به سوی امضای توافق عادی سازی گام بردارند و این کار با تقویت روابط با آمریکا و تقویت صلح با مصر و اردن و همچنین امارات، بحرین، مغرب و سودان همراه باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بزرگترین دستاورد شخصی خود را سرنگون کردن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونستی از قدرت و جایگزین کردن نفتالی بنت به جای وی اعلام کرد.

امارات عربی متحده و بحرین در پانزدهم ماه سپتامبر سال 2020 میلادی اولین کشور های عربی حاشیه خلیج فارس بودند که روابط خود رسما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با سعودی ها

ابراز امیدواری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با سعودی ها