مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 16:452021-12-24ورزشي

برگزاری طرح «یک شب اردو در مسجد» در جیرفت


طرح اردوی یک شب در مسجد یک طرح علمی، فرهنگی و مذهبی با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با فضا و ساختار مسجد در یکی از مساجد محلات جیرفت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، طرح اردوی یک شب در مسجد یک طرح علمی، فرهنگی و مذهبی هست که به هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با فضای مسجد، ساختار مسجد و با تشکیلاتی که در مسجد وجود دارد یک شب بچه ها در مسجد اسکان پیدا می کنند.

حجت الاسلام علیرضا فراشی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) صاحب آباد جیرفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت گفت: سعی می کنیم در این اردوی یک شبه به بچه ها یاد بدهیم که چطور خودشان یک شب زندگی کنند و کار گروهی و بازی های گروهی به آنها آموزش می دهیم و در راستای مسائل علمی، درس های عقب افتاده ای که دارند را آموزش می دهیم.

  وی افزود: بچه ها در برنامه های فرهنگی و ورزشی مثل هیئت، جلسات قرآن، ختم قرآن و نماز جماعت و.

شرکت می کنند که از طریق این اهداف، برای بچه ها برنامه ایجاد می شود و رویکرد اصلی آن آشنایی بچه ها با مسجد است که جایگاه مسجد برایشان تشریح می شود.

فراشی عنوان کرد: در این فضا نوجوانان با بازی هایی به دور از فضای مجازی  درگیر می شوند و سعی می کنیم بازی های سنتی را در مسجد احیا کنیم و این تنوع بخشی و این نگاه مثبت اندیشانه ای که در نوجوان به وجود می آید و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح «یک شب اردو در مسجد» در جیرفت

برگزاری طرح «یک شب اردو در مسجد» در جیرفت