مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 14:152021-12-24اقتصادي

سیلاب در روستاهای شادگان/زندگی 4500 نفر در معرض خطر سیل و آبگرفتگی


پس از بارش روزهای گذشته در استان وضعیت 19 روستای بخش مرکزی شهرستان شادگان در معرض خطر قرار گرفت و آب بارندگی وارد اراضی کشاورزی و خانه های مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شادگان، پس از بارش روزهای گذشته در استان میزان بارش در شهرستان شادگان به مدت شش ساعت به  45.

7  میلی متر رسید که این حجم از بارندگی در سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

به همین دلیل بارندگی سبب آبگرفتگی در خیابان ها شد تردد را برای مردم دشوار کرد، علاوه بر این وضعیت بیش از هجده روستای بخش مرکزی شادگان بحرانی شد و هر لحظه احتمال شکسته شدن سیل بندها و ورود آب به خانه های مردم می رود.

  هفده تا هجده روستا در معرض خطر هستند امید صبری پور فرماندار شادگان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه آب فقط وارد یک تا دو روستا شده است، اظهار کرد:  هفده تا هجده روستا در معرض خطر هستند که  تعداد 10 روستا  بیش از سایر روستاها در معرض خطر بوده و آب وارد چهار تا پنج روستا شده است.

هوشنگ مهمدی کرتلایی بخشدار مرکزی شادگان نیز می گوید: در روستای نهر جدید احتمال خطر سیلاب وجود داشت اما مهار شد و در مابقی مناطق خطر شکاف سیل بندها را داشتیم وجود داشت که ترمیم کردیم و اکنون خطری وجود ندارد که بخواهد به خانه های روستایی خسارت وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در روستاهای شادگان/زندگی 4500 نفر در معرض خطر سیل و آبگرفتگی

سیلاب در روستاهای شادگان/زندگی 4500 نفر در معرض خطر سیل و آبگرفتگی