مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:552021-12-24سياسي

دست مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید


مدیران توانمند در استان کم نیستند، پس ای مسئول نظام، دست مدیران حقوق بگیر نجومی و همچنین مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تقاضای من از دولت انقلابی، نظارت دقیق، مستمر و قاطع است؛ قبول داریم این را که شما وارث هشت سال خسارت هستید اما بدین معنا نیست که بازار رها باشد و هرکس هر قیمتی را خواست بدهد.

وی افزود: مردم باید ببینند و دائما از صداوسیما گزارش تهیه شود که قیمت این مغازه با آن مغازه متفاوت نباشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: درست است که کنترل قیمت مقداری سخت می باشد اما کنترل اینکه بخواهید این قیمت ها را یکسان کنید مهم است و در شهر باید به جای پنجاه قیمت، یک قیمت را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت، مطالبه جدی مردم است، افزود: نظارت مستمر و قاطع بر قیمت ها باید انجام شود؛ دستگاه قضا باید ورود کند چرا که دلال های فرصت طلب و سودجو دنبال احتکار و افزایش قیمت ها هستند و همین ها قیمت ها را تعیین می کنند که باید فکری کرد.

موسوی فرد بیان کرد: آیت الله رییسی شعار چهار میلیون مسکن مهر را دادند که تقاضای ما این است که سهم خوزستان در شهرها و روستاهای گوناگون مشخص شود؛ تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید

دست مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید