مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:452021-12-24سياسي

اقیانوس ملت در 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد


سأله 9 دی ماه با تمام حوادث دیگر فرق می کند، چرا که دشمن دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته بود و لذا با بصیرت به میدان آمدند و اقیانوس ملت در 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرضا با اشاره به سالروز حماسه 9 دی ماه گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که حادثه 9 دی ماندگار باشد، در سال های قبل دست هایی بود که 9 دی کمرنگ شود، اما سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب بر این است که 9 دی یوم الله انقلاب است و نباید حوادث 9 دی و عبرت های آن فراموش شود.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات 88 بیان کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات، تعدادی از بیرون و از داخل کشور حرکت هایی را شروع کردند و آشوب های خیابانی را ادامه دادند و در روز عاشورا جسارت را به آنجا رساندند که حرمت امام حسین(ع) را هم حفظ نکردند.

حضور یکپارچه مردم در 9 دی، دشمن را سر جای خود نشاند صالح با تأکید بر اینکه آن چیزی که توانست این آشوب را خاموش کند و دشمنان را سر جای خود بنشاند، حضور یکپارچه مردم در 9 دی ماه بود، تصریح کرد: آن جمعیت غیر از روز تشییع امام(ره) هیچ گاه سابقه نداشت، آن چیزی که این فتنه را خاموش کرد، حضور یکپارچه مردم در 9 دی ماه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقیانوس ملت در 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد

اقیانوس ملت در 9 دی آتش فتنه را خاموش کرد