مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:052021-12-24سياسي

9 دی نماد حیات و آگاهی ملت ایران در عرصه سیاست است


9 دی نماد حیات و آگاهی ملت ایران در عرصه سیاست است و زنده نگه داشتن آن به این است که امروزه نیز در برابر فتنه های احتمالی آگاه و بیدار و روشن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر به یوم الله 9 دی ماه اشاره کرد و گفت:  9 دی 1388 یکی از ایام الله انقلاب اسلامی و از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که در این روز ملت ایران بر یک فتنه بزرگ غلبه کردند و توانستند با بصیرت و همدلی و وحدت و صبر خویش در برابر جریان های باطل و غرب گرا، موضع حق را اتخاذ کند.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی نماد حیات و آگاهی ملت ایران در عرصه سیاست است و زنده نگه داشتن آن به این است که امروزه نیز در برابر فتنه های احتمالی آگاه و بیدار و روشن باشیم.

  امام جمعه ساوه یکی از راهکارهای نجات از فتنه را قانون گرایی و تبعیت از ولایت دانست و عنوان کرد: دومین راه گریز از فتنه، پرهیز از خودسری و توجه به نصیحت و راهنمایی مصلحان است چراکه سر سختی، فرعون گرایی، غرور بیجا و خود بزرگ بینی از عوامل و موانع پذیرش راه درست است.

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه سران فتنه در سال 1388 به خاطر همین علت که از قانون عبور کردند و به نصیحت ناصحان گوش نکردند در نهایت خود را بین ملت و خدا بچه ها و آشنا کردن جوانان خود به نظام خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نماد حیات و آگاهی ملت ایران در عرصه سیاست است

9 دی نماد حیات و آگاهی ملت ایران در عرصه سیاست است