مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:002021-12-24اجتماعي

انتقال بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح


بساط گستران خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان قدس و تجریش با فضاسازی انجام شده، به ضلع جنوبی آستان مقدس صالح ابن موسی الکاظم (ع) منتقل می شوند.

- بساط گستران خیابان شهرداری حد فاصل دو میدان قدس و تجریش با فضاسازی انجام شده، به ضلع جنوبی آستان مقدس صالح ابن موسی الکاظم (ع) منتقل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک در جریان بازدید از محل جانمایی و مراحل برپایی غرفه ها برای بساط گستران محور تجریش با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با مطالعات شهری و بررسی های انجام شده در خصوص ساماندهی بساط گستران محور تجریش – قدس و پیرو مطالبه شهروندان و کسبه از مدیریت شهری جهت برخورد با بزه و آسیب های اجتماعی و نابسامانی های ایجاد شده، مکانی در ضلع جنوب امامزاده صالح (ع) انتخاب و عملیات آماده سازی آن در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر یک تفاهم نامه و لیستی از نیازمندان این محور با همکاری پلیس امنیت، شهرداری منطقه یک و تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در حال تکمیل است تا انگیزه و نیاز افراد مستمند و نیازمندان واقعی شناسایی و کارت شناسایی برای آنها صادر شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حاجوی تصریح کرد: فضای در نظر گرفته شده در ضلع جنوب آستان مطهر امامزاده صالح (ع) جنب پارکینگ همت قرار دارد و تا کنون 70 غرفه احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح

انتقال بساط گستران تجریش به ضلع جنوب امامزاده صالح