مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:352021-12-24سياسي

جایزه انجمن ترویج علم به خبرنگار ایسنا اصفهان رسید


جایزه بیست و دومین دوره انجمن ترویج علم به جلال جلیلی نوش آبادی، خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دفتر منطقه ای اصفهان رسید.

  - ایسنا/اصفهان جایزه بیست و دومین دوره انجمن ترویج علم به جلال جلیلی نوش آبادی، خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دفتر منطقه ای اصفهان رسید.

  در بیست و دومین دوره جایزه ترویج علم که شامگاه (پنجشنبه،2 دی ماه) با حضور فعالان حوزه ترویج علم ایران با سخنرانی مصطفی محقق داماد، علی اکبر صالحی و اکرم قدیمی، رییس انجمن ترویج علم ایران در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد، از برندگان جایزه ترویج علم سال 1400 تقدیر شد.

انجمن ترویج علم ایران، به منظور قدردانی از کوشش های افراد یا سازمان هایی که بهترین و مؤثرترین فعالیت ها را برای همگانی کردن علم، گسترش اندیشه و فرهنگ علمی در ایران و کاربرد علم در هر یک از سطوح زندگی اجتماعی انجام داده اند، تقدیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیست و دومین دوره جایزه ترویج علم از جلال جلیلی نوش آبادی، خبرنگار ایسنا در اصفهان به پاس تلاش پویا، تاثیرگذار، هدفمند و حرفه ای و داوطلبانه در دسترس پذیر کردن آموزش برای دانش آموزان، شوق انگیز کردن آموزش و تلاش برای ترویج فعالیت داوطلبانه در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه انجمن ترویج علم به خبرنگار ایسنا اصفهان رسید

جایزه انجمن ترویج علم به خبرنگار ایسنا اصفهان رسید